събота, 29 януари 2011 г.

Емил Велев: Всички сме преходни, само Левски е вечен

Емил Велев - Кокала
Емил Велев - Кокала има основание най-много да плюе по Левски, но не го прави. През лятото на 2009 г. го освободиха точно след старта на квалификациите за Шампионската лига, след две победи над андорския Санта Хулия. Месец и половина по-рано Велев беше спечелил титлата със сините. Тръгна си, без да плаче. Сега е в Славия, работата му върви, Венци е доволен, феновете също. Следи обаче и събитията на Герена.


- Г-н Велев, какво мислите за тази война, която се води срещу Левски?
- Едно е сигурно - трябва да се спре и да се разберат по някакъв начин. Всички сме минали през Левски, но всеки си има своето време. Това, че днес работиш в Левски, а утре може и да не си там, е нещо нормално. Аз например съм играл в Левски като състезател, след това бях доста време в Израел, после пак се върнах като играч в състава. След това станах помощник-треньор, после старши и накрая така се случи, че се разделихме. Вярно, че в началото човек се чувства обиден, поне при мен беше така, но въпреки това си останах левскар. Сега съм в Славия, давам всичко от себе си за отбора.

- Защо обаче доста от бившите треньори и футболисти на Левски често нападат отбора?
- Не знам, но пък знам една мъдра призказка на г-н Венцислав Стефанов. Той казва така: "Не плюй в паницата, от която си се хранил". В Левски всички сме преходни, само Левски е вечен. Всеки мечтае да играе там, а за треньорите пък това е най-високото стъпало в България. Но един ден идва време за раздяла, просто няма начин. По-добре е да го направиш с достойнство и да запазиш уважението си към клуба.

- Според вас има ли някой полза от тази война?
- Не, поне никой в Левски. Аз затова казвам така - по-добре е да седнат и да се разберат. Всичко това влияе много зле и на клуба, и на отбора. Казвам това като страничен наблюдател, както знаете, аз в момента съм в Славия и работя за каузата на този отбор.

- Чуха се обаче доста мнения, че Левски се разделя по не съвсем най-добрия начин със заслужили свои футболисти и треньори?
- Какво значи това? Да, вярно е, че сме дали много за Левски. Но и Левски е дал много за нас. И аз се чувствах обиден през лятото на 2009 г. Но каквото станало - станало. По-добре да гледаме напред.
- Противниците на сегашното ръководство казват така - в Левски се допускат много грешки. Вие на какво мнение сте?

- Аз мисля, че само който не работи, той не греши. Разбира се, че грешките трябва да бъдат по-малко.

- Гошо Петков каза, че Батков се бъркал в работата на треньорите. Как според вас трябва да изглежда управлението на Левски?
- Мисля, че англичаните са го измислили най-добре. С един мениджър на клуба, който има пълната власт и носи цялата отговорност. Вижте например как работи Хари Реднап в Тотнъм. Това според мен е най-удачният модел, друг е въпросът дали може да бъде приложен 100 процента в България.


Източник sportal.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар