понеделник, 1 август 2011 г.

Уесли Снайдер: Не е изключено да премина в Манчестър Юнайтед

Плеймейкърът на италианския гранд Интер и националния отбор на Холандия Уесли Снайдер не изключи като възможност да премине в редиците на английския шампион Манчестър Юнайтед за новия сезон.

Лалето от доста време е трансферна цел на мениджъра на "Червените дяволи" сър Алекс Фъргюсън, който дава мило и драго, за да го привлече в редиците си. 

27-годишният футболист е спряган за наследник на отказалия се след края на миналия сезон бивш английски национал Пол Скоулс.


"Винаги съм играл на високо ниво и е нормално да има постоянно спекулации около бъдещето ми. Честно казано вече съм свикнал с тях и гледам да не им обръщам особено много внимание", коментира самият футболист, цитиран от английския таблоид "Мирър".

"Аз обаче все още съм играч на Интер. Щастлив съм в този отбор и тренирам всеки ден с моите съотборници", добави холандецът.

"Винаги обаче може да стане нещо и да се наложи да смениш клубната принадлежност. Това важи и за мен", каза още той.

"Каквото и да стане обаче, искам да подчертая, че аз съм щастлив човек и ще продължавам да бъда такъв", завърши холандският национал.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар