неделя, 29 юли 2012 г.

Йордан Йовчев: Това е върхът на усилията ми

Йордан Йовчев: Това е върхът на усилията ми
Йордан Йовчев беше изключително доволен от класирането си за финала на халки на турнира по спортна гимнастика на олимпийските игри в Лондон.


"Много съм доволен. Това е върхът на усилията ми. Дори да остана осми във финала това няма да има значение, защото постигнах целта си - да бъда на финал", каза Йордан Йовчев.

"Имам частично скъсан мускул и китката ми е частично счупена. Вече съм почти на 40 години и се задържах в този спорт повече от необходимото. Чувствам се доста уморен", добави Йордан Йовчев, който е печелил четири медала от олимпийски игри.

Старши треньорът на националния отбор Красимир Дунев също беше много развълнуван след квалификацията.

"Изключително съм щастлив. Това е уникално. Данчо изигра това, което бяхме планували. Игра хубаво".

"Това ни беше целта - да влезе във финала. Сега на 6-ти август започва от нулата и тогава какво сабя покаже", каза за "БТА" Дунев.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар