четвъртък, 23 май 2013 г.

Стоичков бесен: Оня с перуката е боклук, ще го пребия!

Треньорът на Литекс за пореден път нападна Боби Михайлов

Стоичков бесен: Ония с перуката е боклук, ще го пребия!
Треньорът на Литекс Христо Стоичков избухна сериозно срещу Боби Михайлов и управлението на БФС. Камата направи това след загубата с 1:2 на ловчанлии от Локомотив София.


Както е известно, съдията Георги Йорданов не свири чиста дузпа за Литекс и ощети сериозно домакините, което вбеси Стоичков.

Камата нарече Боби Михайлов мършляк и боклук, като дори обяви, че ще го пребие, ако го види някъде.

Ето какво каза Камата по адрес на съдията Георги Костадинов, Боби Михайлов и БФС:

"Естествено, че съм нервен. Не може един, който иска да някакъв фактор в българския футбол, да е най-големият боклук. Не може да се подиграва с труда.

Да си вдига картони където си иска, каквото си иска, чиста дузпа не дава, ами как да го направя, как да вляза при тези деца. И утре да ме сочат, че съм дал мача на Локомотив. Това ли да пишат утре? Тия мършляци", заяви вбесен Стоичков и продължи:

"Да, ония с перуката е същият, където е във футболния съюз. Той също е боклук! Не ме интересуват глобите, аз имам пари за разлика от тях. Представете си, ако не съм аз какво ще е тука.

То бива, бива тая простотия, ама чак пък толкова. На мен не може да ми писне. Специално тоя, дето по цял ден върви и не се прибира в България, няма да ми писне от него. Да, ще остана напук на него, да го е яд".

"Какво искате да направим? Ама се подиграват с тия деца, няма да стане. Виждате как стават шампиони, ония другите лягат. Мен няма да ме сочат с пръст, щом загубя един мач. Няма да сочите, че съм дал мача. И децата ги уча футбол да играят. И не ме е срам. Но няма да се подиграват", продължи с острия том Камата и завърши:

"Каква среща да търся с тоя от БФС, не му споменавай името. Докато някъде не го хвана, да го пребия. Това ще стане. Ако си мисли, че е много голям президент, ще е единственият в историята, който няма да отиде да гледа неговия отбор на световно първенство, а ще ходи само на екскурзии".

Източник dnes.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар