понеделник, 26 декември 2011 г.

Лионел Меси: Мечтая за титла с Аржентина

Звездата на Барселона Лионел Меси
Звездата на Барселона Лионел Меси призна, че мечтае за титла с националния отбор на Аржентина. 


„За какво мечтая? Да спечеля световното първенство и Копа Америка”, сподели Меси пред списанието на аржентинската футболна федерация.

„Това ми липсва и съм убеден, че ще успея. Ще съм много щастлив да спечеля титла с националния отбор. Но е ясно, че няма какво да доказвам, просто искам да помогна и винаги ще бъде така.”

„Не смятам, че дължа нещо на някой, нека това бъде ясно. Аз съм само един играч в този отбор, който иска най-доброто за аржентинския футбол”, продължи звездата на Барса.

„Малко по малко нашият отбор расте. Не може да сравнявате Аржентина с Барса, няма да е правдоподобно.”

„Барселона е най-добрият отбор в света и това го признава всеки. То това е резултат от дългогодишна работа с едни и същи съотборници.”

„От друга страна с Аржентина ние не постигнахме желаните резултати. Сменихме много треньори и започваме от началото”, завърши Меси.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар