неделя, 20 февруари 2011 г.

Американецът Тед Лигети спечели гигантския слалом на световното по ски

Американецът Тед Лигети спечели гигантския слалом на световното по ски
Тед Лигети спечели гигантския слалом при мъжете на световното първенство по ски - алпийски дисциплини, което се провежда в германския курорт Гармиш-Партенкирхен, и донесе първи златен медал за САЩ от шампионата.
26-годишният американец беше четвърти след първия манш, но страхотно спускане във втората част на състезанието му позволи да завърши първи с общо време 2:10,56 минути.  Втори остана французинът Сиприен Ришар с време 2:10,64, а бронзовия медал взе австриецът Филип Шрьогхофер. Лидерът след първия манш Аксел Лунд Свиндал (Норвегия) остана на четвъртото място.

Българинът Георги Георгиев остана на 45-о място от 53-ма завършили състезанието. Стартиралият с номер 59 Георгиев преодоля трасето с общо време 2:18,46 минути. След първия манш българинът бе на 50 място. 

"Беше ми доста тежко. При спускането ми трасето вече се беше поизровило и не успях да направя моето си каране. Сгреших на доста места и изпуснах идеалната линия. Затова не съм много доволен. Изоставане от над 4 секунди е много. На ръба на големия скок беше най-трудно, защото трябваше да се минава високо заради излезлите неравности и следи от предните състезатели. Аз пък минах по най-долната линия и това ме забави допълнително", обясни още след първия манш Георгиев, който по-рано през седмицата завърши на 11-о място в суперкомбинацията.

Другият български участник Никола Чонгаров не успя да завърши първия манш и беше елиминиран от надпреварата.

Източник dnevnik.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар