събота, 5 февруари 2011 г.

Роби Фаулър: Торес се отнесе некоректно с феновете

Ексцентричен както винаги. Фаулър с тениска на Торес. Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Легендарният нападател на Ливърпул и безспорен любимец на феновете на "Анфилд" – Роби Фаулър, не остана никак доволен от факта, че Фернандо Торес напусна клуба и премина в Челси.
Испанският национал акостира на "Стамфорд Бридж", след като Роман Абрамович извади от джоба си 50 милиона паунда, които от мърсисайдския клуб нямаше как да откажат.
"Като фен на Ливърпул за мен бе много разочароващо да видя как Фернандо Торес напуска отбора, тъй като той е играч от световна класа, а аз искам най-добрите да играят на "Анфийлд", заяви Фаулър, който в момента се състезава за австралийския Пърт Глори.
"Ако аз бях мениджър и един футболист ми каже, че не иска да играе повече за моя клуб, тогава ще се опитам да го продам за колкото се може повече пари. Лошото при Торес е, че той се обясни в любов на феновете само преди няколко седмици, а сега напусна отбора.
Със сигурност привържениците на клуба няма да му устроят топло посрещане на "Анфийд", категоричен е бившият английски национал.

Източник dnes.bg



Няма коментари:

Публикуване на коментар