сряда, 8 август 2012 г.

Далаклиев на родна земя: Чувствам се ощетен

Капитанът на националния ни отбор по бокс Детелин Далаклиев пристигна в България днес, след като отпадна на четвъртфиналите на олимпийския боксов турнир в Лондон.
Капитанът на националния ни отбор по бокс Детелин Далаклиев пристигна в България днес, след като отпадна на четвъртфиналите на олимпийския боксов турнир в Лондон.


Нашият боксьор бе победен от британеца Люк Кембъл с 15:16 точки в един от най-драматичните мачове в тази категория.

"Трудно беше и имаше напрежение. Не съм доволен, защото няма медал. Вече всичко е история. Болката е голяма, но това е", сподели Детелин пред репортери.

"Да, чувствам се ощетен, но такъв е спортът, в който има съдии. Това можах да направя, това направих. Поизморих се малко в третия рунд, но в последните секунди наваксах."

"Първите два рунда мисля, че бяха перфектни за мен. Англичанинът нямаше какво да губи в третия рунд и започна да пуска повече удари. Той е напреднал и е добър боксьор", коментира Далаклиев на летището.

"Радвам се за целия отбор. Мисля, че тези класирания са добри за бокса. Не се знае какво ще стане с Тервел и Александров. Това е нещо голямо като цяло, защото боксът се крепеше на много малко хора."

"Доволен съм от работата на федерацията. За мен всичко е нормално. Не ми се говори за още една Олимпиада сега. Първо ще си почина и после ще видим какви са предизвикателствата."

"Може много неща да се случат. Всичко е възможно. Но в по-малките категории боксьорите са по-изхабени", завърши боксьорът ни.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар