събота, 5 януари 2013 г.

Виталий Кличко: Кубрат Пулев няма шанс срещу брат ми

Украинецът Виталий Кличко
Украинецът Виталий Кличко, който е носител на титлата в свръхтежка категория във версия WBC даде кратко интервю за предаването "Факторът Кошлуков" по TV7.


Както е известно, в момента световният шампион по бокс се е отдал на политиката и разкри какъв е животът му встрани от ринга и какво му коства борбата за нова и демократична Украйна.

"За хората може би изглеждам добре и сега, но не забравяйте, че вече съм на 41 години и това няма как да не ми се отразява. Все пак трябва да подчертая, че официално не съм обявил край на кариерата си".

"Сега за мен има много по-важен бой от този на ринга - бой за нова, демократична и силна икономически Украйна. Това е много по-важно и сложно", започна Кличко.

Виталий призна, че следи кариерата на Кубрат Пулев и му пожела бъдещи успехи. "Той е добър и перспективен боксьор. Желая му всичко най-хубаво и победи", добави украинецът.

Шампионът обаче каза, че не дава никакви шансове на Пулев при среща с брат му - Владимир Кличко. "При цялото ми добро отношение към Пулев, не му завиждам!"

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар