сряда, 26 октомври 2011 г.

Майката на Лео Меси гони с тиган негова бивша любовница

Бивша приятелка на Лионел Меси твърди, че в неделя е била гонена от майката на футболиста, която е била въоръжена с тиган за готвене.

Случката се разиграла в търговски център в аржентинския град Росарио. 20-годишната Макарена Лемос, която е професионален модел, е била на разходка заедно с майка си и леля си, когато е била нападната от майката на Меси.

Макарена се е срещала с Лео когато той е бил на 18 години, а тя - на 14. Интересното е, че преди време Лемос бе свързана с любимеца на малолетните девойки - певеца Джъстин Бийбър.

"Тя ме следваше и правеше снимки. Аз се обърнах и я питах какво става", заяви моделът за изданието "Теленоче".

"Тогава тя започна да ме обижда. Какво изобщо правеше тя в сектора за електронна техника с тиган за готвене в ръката? Тя ме следеше с един телефон в едната ръка и с тиган в другата", гневи се палавницата.

Лемос е била слисана, когато е била обвинена от майката на Меси, че е разказвала за връзката си със суперзвездата на Барса.

"Никога не съм излизала публично с изявление дали съм спала със сина й. Аз бях на 14 години, а той на 18. Никога не съм споделяла нещо за връзката ни", допълва Макарена.

"Майка му се отнесе с мен все едно съм нищожество. Тя си мислеше, че съм казала нещо в някакво списание, но аз никога не съм правила подобно нещо, тя се е объркала."

"Бях шокирана, защото не бях очаквала нещо подобно в неделя следобед, особено в присъствието на майка ми и леля ми. Майката на Лео имаше телохранители, а аз - не. Аз излизам по улиците и се срещам с приятелите си като нормален човек", допълва блондинката.

Явно случката е подразнила фурията до такава степен, че тя е решила да си върне нападателя на Барселона.
"Имам недовършена работа с него", завършва Макарена Лемос.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар