петък, 15 април 2011 г.

Теодор Салпаров беше опериран успешно в Щутгарт

Либерото на българския национален отбор по волейбол Теодор Салпаров беше опериран успешно от проф. Иван Василев в Щутгарт. Състезателят е доволен, че е избегнал евентуална необходимост от извършване на втора операция.

"Чувствам се добре. Всичко мина много добре. Разговарях с доктор Василев и той ме увери, че е доволен от операцията. Първоначално трябваше да претърпя две операции в Германия, но според него коляното е позволило всичко да бъде направено само с една и това е още по-добре за мен", каза Салпаров, цитиран от ТВ7.

Волейболистът скъса предни кръстни връзки по време на тренировка с ЦСКА миналата събота. Рехабилитацията му ще започне още утре, като се очаква Салпаров да се върне в България след седмица.

Той увери, че за него най-важно е пълноценното възстановяване. "Няма да се бърза. Искам да се възстановя успешно, да се върна в игра здрав и силен."

"Много съм доволен, тук условията са на светлинни години. Работи се според последните технологии, с най-модерните конци, с фибростъкло, което навлезе напоследък при травми като моята. Благодарен съм на лекарите за грижите. Операцията ми е успешна, но е била сложна. Според доктор Василев това е едва третият случай в клиниката с такава тежка травма", добави Салпаров.

Източник dnevnik.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар