вторник, 7 февруари 2012 г.

Бербатов: Ако получа покана от Пенев може би ще се върна в националния отбор

Мегазвездата на българския футбол и нападател на Манчестър Юнайтед Димитър Бербатов обяви, че би се завърнал в националния отбор, но за целта трябва да бъде поканен от Любослав Пенев.

Както е известно, Бербо се отказа националната гарнитура през май 2010 година.

"Не съм разговарял с Любо Пенев по този въпрос. Ако получа покана, може би ще обмисля нещата и ще се завърна", призна нападателят.

"Не сме се виждали и не сме се чували с Любо Пенев. Даже не успях да му честитя назначението. Телефонът ми е включен. Ако ме потърсят и получа покана, ще мога да говоря по-конкретно", допълни Бербатов и продължи:

"Засега обаче за мен по-важно е да заиграя за клубния си тим, защото ако нямам игрови минути с Манчестър Юнайтед, не смятам, че мога да помогна много на националния отбор“.

"Говорят за подмладяване, но Стилиян и Мартин трябва и на един крак да играят за национални отбор. Младите футболисти отиват в Турция или Румъния. Там няма как да се развиват", добави рекордьорът по голове с националната фланелка.

"Това е добър знак. Бях предвидил през тази седмица да говоря с Димитър Бербатов. Ще имаме ясно по въпроса до края на тази седмица. Аз съм оптимист. Не исках да избързвам и сега е точният момент. Ще бъда доволен от евентуалното завръщане на Бербатов", бе краткият коментар на националния селекционер Любослав Пенев.

Източник dnes.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар