събота, 12 ноември 2011 г.

Гуус Хидинк: Аз съм виновен

Селекционерът на Турция Гуус Хидинк пое вината за срамното 0:3 срещу Хърватия снощи, което на практика остави комшиите извън Евро 2012. 

Сега тимът ще гостува на съперника си, но едва ли може да се надява на някакъв успех при 3 попадения пасив. 

“Аз съм отговорен за резултатите. Вярно е, че е необходимо играчите да спазват указанията, но цялата отговорност и вина е в мен” заяви холандецът, чийто тим бе освиркан мощно от феновете. 

“Мисля, че в квалификационната група второто място бе реалистично и ние го постигнахме. Съперникът ни в баража обаче е много солиден и неговите играчи се подвизават в силните първенства на Англия и Германия, така че имат сериозен опит” добави той. 

Турците допуснаха 2 гола при контраатаки през първото полувреме и въпреки че доминираха във владеенето на топката, след това за тях нямаше връщане назад. 

“Започнахме лошо и това още повече ни обърка. Подарихме им два гола при контраатаки и това просто ни уби. Сега е важно играчите да играят за честта си в реванша, защото няма какво да се лъжем при тези обстоятелства е почти невъзможно да се класираме” добави още Хидинк. 


 Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар