неделя, 20 май 2012 г.

Босът на Лудогорец с активи от 1 милиард лева

Босът на Лудогорец с активи от 1 милиард лева
Собственикът на Лудогорец и на Българския морски флот Кирил Домусчиев управлява активи за над 500 милиона евро, които възлизат на около 1 милиард лева.


Пред Лора Крумова той призна, че още като малък, с брат му започнали да търгуват.

"Думичката олигарх не ми харесва, защото тя е предназначена за руските олигарси. С брат ми още като ученици започнахме да търгуваме, къде легално, къде нелегално. Шалчета, бермуди, ризи, шлиферчета, успяхме да ги реализираме по разни сергии. Не сме се издигнали по партийни линии", заяви Домусчиев.

"Обиколил съм Китай и Сингапур. С парите, които събрахме започнахме да внасяме обувки. Нищо не съм си купувал за мен във вкъщи или скъпи автомобили. Ценяхме парите и постоянно ги инвестирахме", допълни босът на "милионерите".

Домусчиев вече се е заел и с лятната селекция на отбора си. В полезрението му е попаднал Джереми Родригес, десния бек на Локомотив Пловдив.

Френският бранител грабнал окото на милионера по време на финала за Купата на България, който Лудогорец спечели.

От Родригес тръгнаха повечето интересни неща пред вратата на Лудогорец след пробивите му по дясното крило.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар