четвъртък, 19 юли 2012 г.

ОФИЦИАЛНО: Ибра премина в ПСЖ

Пари Сен Жермен официално обяви привличането на нападателя на Милан Златан Ибрахимович.
Пари Сен Жермен официално обяви привличането на нападателя на Милан Златан Ибрахимович.

Френският тим ще плати 20 милиона евро на "росонерите", а шведът подписа 3-годишен договор.


Така парижани приключиха изцяло сагата с купуването на звездите на Милан, след като преди три дни взеха и Тиаго Силва. Също днес бе обявен официално и трансфера на младия талант на Пескара Марко Верати.

Очаквано обаче вниманието на всички бе насочено към Златан Ибрахимович. Днес сутринта той мина успешно медицински прегледи, а след това даде пресконференция на Парк де Пренс.

"Искам да благодаря на ПСЖ и Леонардо за страхотната работа, която свършиха", заяви Ибрахимович.

"Те направиха възможно нещо, което изглеждаше невъзможно. Много съм щастлив да стоя тук. След много приказки, най-накрая съм играч на ПСЖ".

"Това е голяма стъпка в моята кариера. Още една мечта стана реалност. Това е много интересен проект и нямах колебания да приема. Бях сигурен в решението си и знаех какво искам".

"Искам да съм част от историята на този клуб и съм напълно сигурен, че ще творим история. Дойдох тук, за да печеля, не за друго. И съм сигурен, че ще печелим трофеи".

"Присъединявам се към Дрийм Тийм. Те ще направят всичко, за да печелят и аз искам да съм част от това"

"Отборът вече има някои страхотни играчи. Те вече купиха най-добрият защитник на света, Тиаго Силва. Докато той е зад мен, няма нужда да поглеждам назад. Тук се събират най-добрите играчи. Кой не би искал да е тук?".

"Никой в Милан не е повлиял на решението ми. Беше единствено и само мое решение да приема. Бях щастлив в Милан. Те върнаха усмивката ми обратно".

"Това е отбор, който ще остане в сърцето ми. Те помогнаха на мен и на семейството ми и не искам да хвърлям сянка на престоя си там".

"Те направиха преминаването ми в ПСЖ лесно, така че искам да им благодаря и да им пожелая всичко най-хубаво".

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар