понеделник, 16 юли 2012 г.

Бербатов: За всички ще е най-добре да напусна

Димитър Бербатов за пореден път изказа желанието си да напусне Манчестър Юнайтед
Димитър Бербатов за пореден път изказа желанието си да напусне Манчестър Юнайтед, след като не получава шансове за игра на "Олд Трафорд".


Българинът е твърда резерва в състава на "Червените дяволи", като Сър Алекс Фъргюсън предпочита пред него не само Уейн Руни, но и Дани Уелбек и Хавиер Ернандес. Въпреки това мениджърът на Ман Юнайтед приложи опцията за удължаване на договора на Бербатов с още една година.

Според почти всички специалисти това бе направено единствено с желанието да бъде взета трансферна сума за нападателя. Засега обаче няма конкретни оферти за Бербатов. Липсата на информация генерира много слухове относно негов трансфер, като между споменаваните клубове са Галатасарай, ПСЖ и Малага.

"Тъй като се уморих от спекулации, трябва да ви кажа следното", написа Бербатов в своята страница във Фейсбук.

"Виждам, че медиите твърдят, че цената ми е 10 милиона. Затова говорих със Сър Алекс и той ми каза, че струвам 5 милиона лири. Така че, кой казва истината, как мислите?"

"Истината е, че обичам този отбор. Но няма да бъда полезен на никого, ако не играя. Искам да помагам".

"Поради неизвестни причини обаче, това няма да се случи. Или шансовете ми ще са ограничени. Така че за всички ще е по-добре, ако кажа сбогом".

"Ако не, аз съм професионалист и ще продължа да правя всичко възможно, за да помагам на отбора и на съотборниците си, когато имам възможността да го направя".


Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар