събота, 11 юни 2011 г.

Робин ван Перси отправи суров упрек към английските играчи

Асът на Арсенал Робин ван Перси отправи остри критики към своите колеги от елита на английския футбол, като заяви, че нощният живот пречи на кариерите им.
"Когато видя някои английски играчи как остават навън до три часа през нощта, тогава мога да направя заключение, че те ще бъдат свършени още на 33 години", отправи упрек звездата на "артилеристите".
"За мен е много важно всяка сутрин да закусвам с моите две деца. И това нямаше да е възможно, ако висях по дискотеките през нощта."
"Аз направих друг избор и това е да върша онова, което обичам най-много: да играя футбол", продължи ван Перси.
Стрелецът направи много силен сезон, в който вкара цели 18 гола в 19 мача във Висшата лига.
Нещо повече - холандецът строши всички рекорди, като заби голове в невероятните 9 поредни гостувания на тима си. И въпреки това Арсенал отново не стана шампион. Затова ван Перси смята, че лондончани трябва да гледат по-реалистично на целите си.
"Всяка година нещо се обърква по абсолютно същия начин, разочароващо е. Ако се вгледате в резултатите ни в последните години, тогава Арсенал не трябва да говори за спечелване на Висшата лига, защото твърде често нещата не се получават", каза ван Перси пред "Експрес".
"Понякога просто трябва да кажеш истината и да си реалист. Но аз все пак вярвам, че ако се подсилим с някои играчи през новия сезон, ще можем да се борим за трофеи."
"Дори сега изглежда невероятно, че не спечелихме Карлин Къп. Това беше точният момент да го направим. За да покажем на всички, че ние можем да спечелим трофей. Така щяхме да си вдъхнем вяра. Все още много ни боли. Беше много глупаво и аз се питам как изобщо се случи."
"Истинските топ-играчи не се заслепяват от славата или от богатството и са изцяло фокусирани във футбола. Не е лесно. Бях в Ню Йорк и видях как играе Тиери Анри. Той е гладен за победи. Той обича играта. При мен също е така. Надявам се, че ще играя поне толкова дълго, колкото и Анри."
"Вижте играчи като Рууд ван Нистелрой, Кларънс Зеедорф, Едвин ван дер Сар и Денис Бергкамп. Те успяха да останат в професионалния футбол толково дълго време, защото живеят като професионалисти", смята ван Перси.
"Всеки един от тях има деца и това носи други приоритети. Ще се откажа от футбола, когато играта ми стане ужасна или ако жена ми каже, че се срамува от мен", завършва Робин ван Перси.

Източник gol.bg
тагове: Арсенал, спортни новини


Няма коментари:

Публикуване на коментар