сряда, 4 май 2011 г.

Матеус вдигна скандал в студио на "Ал Джазира"

Селекционерът на националния ни отбор по футбол Лотар Матеус продължава да забърква скандал след скандал и не слиза от устите на медиите в Германия.  Този път обаче проблемът не е любовен.
Във видеоклип, качен в YouTube, селекционерът на България вдига страхотен скандал по време на предаване на телевизия "Ал Джазира" за мача от Шампионската лига между
Байерн (Мюнхен) и Интер.
"Вие не ме уважавате. Останах в Мюнхен, заради тази ваша простотия, а  имах работа в Лондон тази вечер“, тросна се Матеус и не спря да критикува шашнатите водещи на студиото.
След това селекционерът на националния ни отбор провежда сериозен телефонен разговор явно с човек от телевизията, в който отново посочва, че студиото за мача му е провалило вечерта.
"Мислите, че можете да си играете с мен. Аз не съм дете. Уважавам Ви много. Но в този момент вие не ме уважавате", реплекира Матеус.

Източник dnes.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар