сряда, 4 май 2011 г.

Гарет Бейл: Не съм толкова добър, колкото хората ме изкарват

Крилото на лондонския Тотнъм Гарет Бейл не пропусна да припомни за своята скромност и отбеляза, че не е толкова добър, колкото хората го изкарват.

Този сезон е удивителен за младия флангови футболист и той успя да спечели наградата за играч на годината във Висшата лига.

Въпреки това обаче Бейл настоява, че не е супермен.

"Не мисля, че съм толкова добър футболист, колкото хората ме изкарват", коментира крилото пред таблоида "Мирър".

"Когато преминах в отбора на Тотнъм, тогава нещата не вървяха никак добре за мен и изпитвах доста трудности. Аз обаче се чувствах уверен в себе си и вярвах, че ще покажа това, което мога, когато изляза на терена", добави Бейл.

"Усилената работа на тренировките ми помогна до голяма степен да израстна", не пропусна да отбележи уелският национал.

"Колкото до наградата за футболист на годината, изключително радостен съм, че я спечелих. Това обаче нямаше да е възможно без помощта на моите съотборници", каза още той.

"Ако не играех в отбора с добри футболисти, тогава едва ли ситуацията щеше да е такава за мен. Искам специално да благодаря на момчетата за това, че ми помогнаха да спечеля наградата за играч на годината", завърши Бейл.


Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар