събота, 7 май 2011 г.

Балотели: Понякога не слушам дори и родителите си

Младият нападател на Манчестър Сити Марио Балотели призна, че има моменти, в които е неконтролируем и не слуша дори и собствените си родители.

Откакто акостира на "Ийстланд" през лятото на миналата година, италианският национал се забърка в куп проблеми и като цяло изявите му извън терена са доста "по-впечатляващи", отколкото представянето му в срещите.

В последно време се забелязаха случаи, в които дори и Роберто Манчини вдига ръце от своя нападател. Самият Балотели от своя страна призна, че не е глупав и приема на драго сърце съвети от хората, но отбеляза, че има моменти, в които не слуша дори и собствените си родители.

"Ако ми кажат нещо веднъж или два пъти, то аз ще го разбера, защото не съм глупав", заяви нападателят, цитиран от таблоида "Сън".

"Патрик Виейра е един от хората, които слушам най-много в настоящия ми отбор, но има моменти, в които не обръщам внимание на това, което казват дори и собствените ми родители", добави италианският национал.

Той призна, че очаква труден мач срещу Стоук Сити във финала за ФА Къп.

Ако Сити успее да спечели срещата на "Уембли", тогава отборът ще сложи край на дългата пауза без спечелен трофей.

"Не бих казал, че ни очаква лесен мач, напротив. Срещу отбори като Стоук се играе трудно, но въпреки това ние ще трябва да направим всичко възможно, за да постигнем успеха в срещата", поясни Балотели.

"От нас се иска просто да запазим спокойствие и да свършим работата си по най-добрия възможен начин", завърши италианецът.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар