вторник, 12 юли 2011 г.

Дембеле си призна: Престоят ми в BG бе като ваканция

Бившият нападател на Левски Гара Дембеле обяви, че престоят му в България му се е сторил ваканционен в сравнение с този в новия му клуб Фрайбург. 

Головата машина поясни, че докато се подвизавал в родната "А" група футболистите сами решавали кога ще тренират и кога не.
Националът на Мали все пак поясни, че при "сините" се работи сравнително професионално, но въпреки това не може да се мери с немския средняк Фрайбург.

„Определено тук е много по-трудно за мен от в другите клубове. Подготовката е изключително трудна. Изпитвам леки болки, особено в гърба. Тотално подготвен съм, всяка вечер си лягам в леглото в 22.00”, призна Дембеле.


„Има голям контраст. В другите ми отбори бях като на ваканция. Понякога имаше по само една тренировка на ден и играчите можехме да решаваме кога да се тренира – сутрин или следобед”, добави Гара.
„Става въпрос за Гърция и България. Когато отидох в Левски, също се работеше професионално, но не както във Фрайбург”, завърши интервюто си Дембеле.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар