сряда, 6 юли 2011 г.

Суарес: Мечтая да играя в Барса един ден

Луис Суарес никога не е крил, че се възхищава на Барселона. През януари обаче уругваеца премина от Аякс в Ливърпул срещу 26 млн. евро. Половин година след като акостира във Висшата лига нападателя не е променил мечтата си. 

"Ливърпул е моя клуб сега. И искам да бъда в него за момента. Но мечтата ми винаги е била да играя в Барселона", обяви Суарес пред "Ел Мундо Депортиво".

Договорът на уругваеца на "Анфийлд" е до 2016 г. От него се очаква да възроди Ливърпул и да го поведе към титлата. 

"Ако Пеп Гуардиола ме иска, знае добре как да се свърже с агента ми. Пере има дълбоки връзки с каталунския клуб. Агентът ми знае добре, че една от мечтите ми е един ден да играя за Барселона", добавя Суарес.

Агентът на нападателя е Пере Гуардиола. Той е брат на треньора на Барселона Хосеп Гуардиола. Откакто пристигна в Ливърпул Суарес е играл в 13 мача, от тях 12 като титуляр. Уругваецът вкара и 4 гола. Следващият сезон обаче няма да участва в Европа, защото червените не успяха да се класират за евротурнирите.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар