понеделник, 11 юли 2011 г.

Иниеста: Знаех, че ще вкарам, беше дошло времето на Испания

Полузащитникът на Барселона и на испанския национален отбор по футбол Андрес Иниеста също изказа своето мнение за триумфа на Ла Фурия на световните футболни финали в ЮАР преди година.

Именно Иниеста заби единственото попадение срещу Холандия в спора за титлата, когато всички очакваха, че световният шампион ще се определи след изпълнение на дузпи.

"Горд съм, че съм част от историята и че изживях този момент. Аз не съм се променил, същият съм си", признава Иниеста пред "Марка".

"Финалът беше нормален, за нас това беше само още един мач. За мен триумфът в ЮАР беше един от най-емоционалните моменти, заедно с моя дебют за отбора през 2006 година, както и спечелената европейска титла през 2008 година", допълва халфът.

"Голът ми на финала беше невероятен момент. Всички като че ли бяха замръзнали. Знаех, че ще вкарам. Защо ли? Нямам представа, не мога да го обясня. Но знаех, че ще вкарам. Това трябваше да бъде гол. Беше дошло времето на Испания", добавя Иниеста.

"Помня как тичах към корнера, за да се радвам, после дойде моментът, в който Икер вдигна купата. Това са специални моменти, които остават запечатани във всеки от нас", продължава футболният магьосник.

"Преди световното имах контузии. За мен спечелването на световната купа е дълъг процес от много труд. Няма нищо лесно, дори в живота. Всичко си има цена. Трябва да се опитваме да се справяме с трудностите, когато се изправим срещу тях."

"Така протича моята кариера, а и на всеки друг. Контузиите те учат да растеш и да оцениш това, което имаш", смята Андрес Иниеста.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар