вторник, 5 юли 2011 г.

Тевес: Окончателно реших, напускам Манчестър Сити

Капитаняът на Манчестър Сити Карлос Тевес окончателно обяви, че иска да напусне клуба, тъй като му е много мъчно за семейството му.

По този начин сагата около бъдещето на аржентинския национал ще стане още по-интересна, след като преди известно време Роберто Манчини настоя, че той ще остане в клуба.

След края на изминалия сезон Карлитос има възможност да прекара повече време с Ванеса, която му се води жена, и двете му дъщери Кейти и Флоренсия.

Връзката между Карлитос и Ванеса изобщо не вървеше в последно време, тъй като майката на двете му деца няма никакво желание да живее в Манчестър.

Самият Тевес е като болен, защото когато е в Англия, рядко може да вижда децата си, заради несъгласието на тяхната майка да ги пусне да живеят на Острова.

Единственият избор на Тевес, за да бъде близо до семейството си, е да напусне Манчестър Сити и да премине в някой друг отбор.

Късно снощи аржентинският национал обяви, че не може да издържа да е далече от своето семейство и има желание да напусне настоящия си отбор.

Новината, че Тевес иска да напусне, със сигурност ще заинтригува някои от най-големите европейски грандове, които точат лиги за подписа му.

Смята се, че Реал Мадрид, Интер и Ювентус имат готовност да отправят оферти за аржентинския национал и да го привлекат в редиците си.

Челси също може да се включи в битката за подписа му. Към момента е ясно, че жена му не иска да живее в Манчестър, защото не и харесва града, но като цяло няма нищо против Англия.

"За голямо съжаление, ще трябва да информирам Манчестър Сити, че искам да напусна клуба", обяви шокиращо Тевес, цитиран от таблоида "Сън".

"Искам да вмъкна, че имам наистина голямо уважение към този клуб, към неговите фенове, както и към собственика на отбора шейх Мансур. Децата ми обаче наистина ми ужасно много липсват и животът ми без тях е истински кошмар", добави нападателят.

"Трябва да бъда по-близо до дъщерите ми и да прекарвам повече време с тях. Аз живея най-вече, заради моето семейство и всичко, което правя е за дъщеричките ми. Имам нужда те да бъдат щастливи", каза още той.

"Надявам се, че повечето фенове на Сити ще разберат, че давах всичко от себе си за клуба, докато бях на терена. Фактът, че бях капитан на този отбор и ние спечелихме ФА Къп и ще участваме в групите на ШЛ, ме прави наистина много горд. Няма съмнение, че Манчестър Сити ще постига много успехи за в бъдеще. Моят престой в клуба обаче е към края си", завърши Карлитос.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар