четвъртък, 28 юли 2011 г.

Серхио Агуеро: Аз съм Че Гевара на футбола

Аржентинският полузащитник Серхио Агуеро, който се сравнява с революционера Че Гевара, ще се превърне в най-скъпия играч в историята на "Манчестър сити".

"Сити" договори сделка за 35 милиона паунда (40 милиона евро) с "Атлетико" (Мадрид), но сумата може да нарасне на 38 милиона паунда.

Халфът ще подпише петгодишен договор за по 200 хиляди паунда на седмица. Така общо за срока на договора Агуеро ще струва на клуба повече от 85 милиона паунда (96 милиона евро).

Агуеро, който ще носи номер 16, обяви намерението си да революционизира "Манчестър сити" по примера на Че Гевара. Засега той избягва да се сравнява с друг знаменит сънародник - Диего Марадона.

"Никой не може да бъде точно като Марадона, но мисля, че, за да се извърши революция във футбола като него, трябва да има някой революционер. Това съм аз. Ако постигна това, което искам, ще оставя значима следа във футбола. Аз съм Че Гевара на съвременния футбол", заяви той.

Двадесет и три годишният Агуеро вчера премина медицински прегледи в рамките на три часа, а стотици фенове го чакаха пред стадион "Етихад", за да вземат автографи.
Въпреки че клубът все още не е обявил нищо официално, играчът обяви в "Туитър", че вече има сделка. "Аз съм играч на "Сити". Щастлив съм да бъда в този клуб и града. Благодаря ви за топлото посрещане", написа той в страницата си в социалната мрежа на микроблогове.

Източник dnevnik.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар