събота, 2 юли 2011 г.

Рафа Надал: Жал ми е за Анди, той заслужаваше място на финала

Испанецът Рафаел Надал остана много доволен от победата над Анди Мъри с 3:1 сета (5:7, 6:2, 6:2, 6:4) на полуфиналите на Уимбълдън.

По този начин за втора поредна година Рафа се превръща в "черна котка" за шотландеца в турнира, който се провежда в Англия.

Мъри от своя страна ще трябва да почака, преди да спечели турнир от Големия Шлем, след като в поредната голяма надпревара не се възползва от шансовете си.

"Отново ще се боря за титлата на Уимбълдън. Вече съм на финала и съм много щастлив от този факт. За мен това е сбъдната мечта", заяви Надал на пресконференцията след мача.

"Съжалявам за Анди, защото смятам, че той заслужаваше място на финала. Желая му всичко най-хубаво през тази година и успех на Откритото първенство на САЩ", добави испанецът.

"Трябваше да покажа най-добрия ми тенис, за да победя Анди. Той е истински шампион. За да спечелиш срещу тенисист като него, ударите ти трябва да бъдат наистина перфектни. Аз имах щастието да се представя на високо ниво и се радвам на победата", каза още той.

"В решаващия момент от втория сет Мъри допусна проста грешка, която повлия на по-нататъшния изход на мача и ми позволи да взема успеха"
"Колкото до предстоящия мач срещу Джокович, винаги е трудно да се играе срещу него. Тази година той се представя наистина страхотно. Предстои ми много труден мач", завърши Надал.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар