петък, 2 март 2012 г.

Батков: Наско да не си мисли, че е направил кой знае какво

Собственикът на Левски Тодор Батков гостува в шоуто „Комисията Павлов“ по ТВ7, където отговори на множество по въпроси по актуални теми свързани с отношенията му с Наско Сираков, Георги Иванов – Гонзо и настоящите футболисти на „сините”.

Адвокатът разкри кои са най-тежките му моменти на „Георги Аспарухов”, колко често се чува с бившия благодетел Майкъл Чорни и дали все още е жаден за успехи.

„Не съм се наситил, искам още титли и купи. Време е Левски отново да стане шампион. Като президент имам 3 титли, а като вицепрезидент – още две, макар реално аз да управлявах Левски когато господин Чорни бе президент”, заяви Батков.

„Чувам се с Чорни доста често, продължавам да го консултирам по няколко дела. Включително и по делото с Дерипаска, което може да разтърси света. Размерът на иска е 5 милиарда долара и са забъркани неща, че няма да е добре нито за единия, нито за другия, нито за Русия”, подчерта босът на Левски.

„Най-тежкият удар за мен като собственик на този отбор беше загубата от БАТЕ Борисов. Отидохме надути, намазани. Първото полувреме завърши 1:1, Гонзо изпусна дузпа, играхме с човек повече и бяхме направо с двата крака в Шампионската лига, но не успяхме“, спомни си Батков, след което наля допълнително масло в огъня на скандала му с Наско Сираков.

„Ако Сираков мисли, че е направил нещо европейско в Левски, жестоко се лъже. Да, Левски имаше две много успешни участия в евротурнирите, после последва драматичен провал с Тампере, драматичен провал в българското първенство, където загубихме с 16 точки разлика. Какво трябваше да направя? Повече от година не съм се чувал с него, но мине не мине и той се сети за мен. И аз мога да кажа много, но няма“, обясни Батков.

„Приятно ми е да общувам с футболистите от сегашния състав, макар по принцип президентът да трябва да се появява рядко, аз го правя по 5-6 пъти на година.”

„Футболът е игра за интелигентни хора. Ние полагаме големи усилия децата в школата да ходят редовно на училище, но за съжаление колкото по-големи стават, толкова по-рядко го правят”, разкри босът.

Адвокатът отговори и на лични въпроси, като сподели, че любимата му група е руската рок банда ЛЮБЕ, но обича да слуша и родопска музика. Батков разказа и бъдещите си планове свързани с другата му голяма страст след футбола – ловът, като заяви, че му се ходи на лов в Сибир, Канада, Южна Америка, Амазонка и други.

Източник topsport.ibox.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар