събота, 10 март 2012 г.

Стойчо Младенов: Има организация срещу ЦСКА

Наставникът на ЦСКА - Стойчо Младенов заяви, че вече е решил да смени начин и метода на подготовка на отбора, след като пое "червените" едва преди няколко дни. Специалистът добави, че това е приоритет в момента за него, както лятната селекция, за която вече има планове. Той каза още на днешния брифинг, че има организация срещу ЦСКА.


"Всички дават най-доброто в мачовете срещу ЦСКА. Конкурентите ни в първенството пък стимулират нашите съперници. Има организация срещу нас. Винаги се е работило така срещу клуба", заяви специалистът.

"Доказателство за това е, че са дадени бонуси на Черноморец, за да се хвърлят срещу ЦСКА. Не казвам, че това е лошо. Нормално е. През 2002-03 година Тодор Батков даваше по 50 000 долара за открадната точка от ЦСКА, но не успя да стане шампион. Каквото имах да казвам за държавната намеса във футбола, вече го казах. Сега Левски трябва да докаже, че това не е така."

"Доволен съм от това, което свършихме през седмицата. Убеден съм, че потенциалът на ЦСКА е много по-голям от това, което е показано досега. Не съм магьосник, но при всички положения ще има промени като мотивация, като агресия, като скорост, като поведение", заяви Младенов.

"Ще сменя метода и начина на подготовка с цел оптимизиране на възможностите и пълно разкриване на всички качества на футболистите."

"Целта ми е отборът да заиграе по-бързо във всички линии на терена. Отсега мисля за лятната селекция, имам визия какво трябва да се случи, но засега не искам да говоря. Това ми е приоритет, заедно с промяна на начина на подготовка."

"Има контузени, сред които е и Мораеш, но лекарският екип ще направи всичко възможно да го вдигне на крак."

"Не ме интересува какво ще направят преките конкуренти за титлата, интересува ме само мача с Калиакра, към които ще подходим по най-сериозния начин. И дума не може да има за подценяване", завърши своето изказване Стойчо Младенов.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар