понеделник, 12 март 2012 г.

Бербатов: Тъжно ми е и ме боли, че съм резерва

Нападателят на Манчестър Юнайтед Димитър Бербатов не крие своето разочарование от ролята си на дълбока резерва в тима през този сезон, след като стана голмайстор на Висшата лига в предходната кампания.


До момента бившият капитан на националния отбор на България има едва 10 шампионатни мача за "червените дяволи" през сезона.

"Ние имаме дълга резервна скамейка и си наясно, че понякога няма да играеш. Всичко се свежда до това да бъдеш готов", започна българинът пред клубното списание на Манчестър Юнайтед.

"Тъжно ми е и ме боли, но трябва да остана силен и да съм добре подготвен за момента, в който отборът ще има нужда от мен", продължава звездата на английския първенец.

"Ние сме един отбор и искаме да печелим заедно. Смятам, че всеки път, когато съм играл, съм се представял добре.

Готов съм и чакам възможността, в която шефът ще ми даде шанс да покажа своите качества. Искам да дам най-доброто от себе си и да помогна на клуба да стане шампион", завърши Бербатов.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар