събота, 3 септември 2011 г.

Бербо: Лечков е причината да не съм в националния отбор

Мегазвездата на родния футбол - Димитър Бербатов, разкри коя е причината да се откаже от участие в националния отбор на България. Бербо говори веднага след загубата от Англия, която изгледа от трибуните на "Васил Левски".
"Има хора в БФС, заради които не съм в националния отбор. Те трябва да си отидат, за да стане хубаво. Ето казах ви защо не съм в отбора. Не е заради Боби Михайлов. От него не съм видял нищо лошо". 

"Хората, които трябва да се махнат се знаят. Тях никой не ги харесва, никой не ги обича. Водач на групата е Йордан Лечков. Само критикува, а не се погледне какво представлява", започна Бербатов


"Това е Англия, нормално е, постараха се момчетата, но Англия вкара три хубави гола. Тук ще излязат около 100 човека и всеки ще си каже мнението, всеки се старае, момчетата играха, това са техническите качества на отбора. Даже леко се поуспокоиха англичаните".

"Стилиян и Мартин останаха най-опитните и най-силните в националния, затова ги уважавайте и обичайте. Тези, които са повикани, може би са най-добрите, Лотар Матеус знае. Аз мисля, че всички направиха каквото могат".

"Моята тръпка е на друго място, стисках палци. Какво да си мисля, мисля какво прави детето ми. Трябва да му вярвам на Сър Алекс, опитвам се да му вярва, губиш увереност и самочувствие понякога, но те се възвръщат".

"Стадионът беше толкова тих, толкова тих стадион не съм виждал. Всеки ще се прави на експерт сега. Хората живеят с мисълта, че това е отборът от 94-та. Това е друг отбор, други момчета". 

"Аз няма от какво да се страхувам, не можеш постоянно да плюеш против отбора, аз поне така мисля", добави Бербо.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар