петък, 16 септември 2011 г.

Роналдо: "Някои футболисти са недосегаеми, а мен ме мачкат"

Кристияно Роналдо остана много недоволен от съдийството в мача срещу Динамо Загреб и намекна, че не получава същото отношение, каквото Лео Меси.

Повод за гнева на Роналдо стана опасно подлагане на крак с бутоните напред от страна на съперник,  което доведе до неприятен удар в крака на португалеца.

"Щастливи сме от трите точки, но аз не съм доволен от съдията. Надявам се този рефер да не ни свири никога повече", оплака се Роналдо пред официалния сайт на Реал Мадрид.

"Хората говорят за феърплей, за защита на добрите играчи, но аз не получавам нищо от това".

"Нищо не разбирам. Тъжен съм, защото съдиите казват, че ще предпазват техничните играчи. Но докато някои други не могат да бъдат пипнати дори, аз съм мачкан".

Карим Бензема също коментира ситуацията.
"Надявам се Кристиано да се възстанови скоро. Видях, че пострада. Съдията свърши много лоша работа. Не разбираме защо Марсело получи червен картон, а Леко не".

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар