сряда, 31 август 2011 г.

ОФИЦИАЛНО: Арсенал привлече Парк Чу-Йонг

Арсенал обяви официално привличането на нападателя на Монако Парк Чу-Йонг.

26-годишният капитан на националния отбор на Южна Корея бе взет с изненадващо бърз трансфер, след като бе пред подпис с френския шампион Лил.

След интереса на Арсенал обаче самият футболист веднага е приел офертата на Арсен Венгер.

"Радостни сме, че подписахме с Чу. Той ще донесе истинска класа към нападението ни и ще е ценна придобивка за състава", заяви Арсен Венгер пред официалния сайт на Арсенал.

Парк ще носи фланелката с номер 9. Той предпочита да бъде наричан "Жу", а на гърба му ще пише J.Y. Park.

"За мен е чест и съм много щастлив да дойда в Арсенал. Истинска мечта е да бъда тук и съм много горд да бъда играч на Арсенал", заяви самият играч.

"Сега искам да покажа колко добър съм и да се докажа".
"По мое мнение това е голям отбор. Сега трябва аз да покажа какво мога на терена. Ще дам най-доброто от себе си, няма да се откажа до последно, ще демонстрирам сърце  и ще дам всичко от себе си. Надявам се феновете да ме подкрепят".

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар