сряда, 16 март 2011 г.

Божинов: Матеус да каже защо не съм национал

Валери Божинов
Кариерата на Валери Божинов е във видим спад. Нападателят на Парма все повече започна да дава хляб на светските журналисти, отколкото на спортните, които би трябвало да  отразяват изявите му на терена. Качествените му представания към този момент съвсем изчезнаха. 


Божинов даде интервю за сайта за светски клюки -  Hotnews.bg, където много по-обширно говори за Николета, отколкото за футбол.

Нападателят сподели, че не знае защо не е повикан в националния отбор и въпросът за липсата на повиквателна за мача с Швейцария, трябва да е отправен към Лотар Матеус. 

"Този въпрос би могъл да е към мен, ако аз сам се бях отказал да играя в него. Тъй като това не е така, въпросът трябва да се зададе към треньора на националния тим. Аз проблеми с него нямам.", заяви нападателят. 

Божинов добави, че тепърва ще се развива и ще показва уменията си на футболния терен.

"На 25 години съм. Тепърва ще се реализирам в големия футбол. За да сменя сегашния си отбор първо трябва да се реализирам тук и да покажа качествата си. Разбира се, че мечтата ми е да играя някой ден в голям отбор", сподели Валери Божинов.

Източник topsport.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар