сряда, 30 март 2011 г.

Емануелсон: Няма да напускам Милан

Универсалният халф на италианския гранд Милан Урби Емануелсон се изсмя на информациите в италианската преса, че ще напусне клуба след края на сезона.

На Апенините плъзнаха слухове, че е възможно холандският национал да си тръгне от "Сан Сиро" през лятото и да пробва късмета си на друго място.

"Тези слухове не ме притесняват, защото аз знам какъв е моят статут в Милан. Не е хубаво да чета подобни неща, че клубът не е доволен от мен", заяви лалето, който не обръща внимание на спекулациите по свой адрес.

"Хората в Холандия вече дори смятат, че съм направил грешка, преминавайки в този отбор, но това абсолютно не е така. Имам нужда от време за адаптация, италианското първенство е нещо ново за мен. Клубът от своя страна ми дава цялата подкрепа от която имам нужда", добави холандецът.

Левият халф каза още, че присъствието на сънародника му Кларънс Зеедорф в клуба е от голяма полза за него.

"Фактът, че има някой, който да ми помогне, е наистина нещо много хубаво, защото все пак аз съм още нов тук. Милан е много приятно място и никога не съм се чувствал самотен. Постепенно научавам италианския и вече разбирам някои неща", завърши бившият ас на Аякс.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар