четвъртък, 17 март 2011 г.

Нани си намери оправдание за посредствената си игра срещу Марсилия

Португалското крило на Манчестър Юнайтед Луиш Нани смята, че зверската рана на крака, която получи след жестоката балтия на Джейми Карагър по време на дербито с Ливърпул, до голяма степен е повлияла на увереността му.

Според фланговия футболист, именно това е причината той да не играе на ниво в снощния 1/8-финален мач-реванш от Шампионската лига срещу Марсилия.

Юнайтед постигна победа с 2:1 над френския шампион, но Нани, който излезе като титуляр, не впечатли особено с представянето си.

"Кракът ми е добре. Естествено, раната не се е излекувала на 100 процента, но мога да играя", заяви португалецът пред "Скай Спортс".

"Увереността ми обаче не е същата след тази контузия. Винаги съм искал да се справям добре на терена, но в момента трябва да бъда по-внимателен и може би това е причината да не показвам най-добрия ми футбол", добави ибериецът.
"Фактът, че се завърнах на терена, обаче е нещо фантастично. Сега мисълта ми е насочена към следващите мачове и вярвам, че в тях ще се справя много по-добре", каза още той.

Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар