събота, 26 март 2011 г.

Лукас Лейва е готов да ядоса Кени Далглиш

Халфът на Ливърпул и националния отбор на Бразилия Лукас Лейва смята, че неговият мениджър в Ливърпул Кени Далглиш няма да остане много доволен, ако той и неговите съотборници от състава на "Селесао" надделеят над Шотландия.

Днес двете страни се изправят една срещу друга в контролна среща, а Лукас е готов на всичко, само и само да накаже "Гайдарите".

Двата тима не са играли от Мондиала във Франция през 1998 година, а двубоят между тях, който ще се играе днес, предстои да бъде изключително интересен.

Любопитно е да се отбележи, че Кени Далглиш е най-голямата легенда на шотланския футбол. Той има най-много мачове за страната - 102, а освен това е и най-резултатният футболист в историята на на националния отбор.

Двамата с Денис Лоу имат по 30 попадения  за Шотландия.

"Кени Далглиш помага много както на мен, така и на всички останали футболисти в Ливърпул. Мисля, че той ще гледа мача между Бразилия и Шотландия. Иска ми се аз и моите сънародници да победим неговата родина", заяви Лейва.

"Не мисля, че Кени ще се зарадва особено много, ако вкарам гол, но аз съм сигурен, че дори и това да стане, ще мога да се прибера обратно на "Анфийлд", пошегува се халфът.

Този сезон е много добър за младия полузащитник. Освен, че той успя да си извоюва титулярно място в Ливърпул, Лукас вече има и наследник.

Наскоро той отпразнува раждането на сина си Педро Лукас.

"Този сезон е много добър за мен, не само заради бебето, а и заради представянето ми. Изключително щастлив съм от начина по който играя  се надявам да задържа добрата си форма възможно най-дълго. Синът ми е допълнителна мотивация за мен, надявам се скоро да порастне", каза Лукас.


Източник gol.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар